Drömmer om en framtid, bort härifrån.

Legat i min säng flera timmar nu... Känner mig jätte deppig. Tänk att det alltid skall vara såhär. Får alltid korta stunder under vintern som jag verkligen deppar ihop totalt. Ligger i min säng och gråter för allt som hänt mig. Tårar som rinner för att jag tycker synd om mig själv. Jag har inget att gråta över. Jag är stark. Jag behöver inte tänka på gammalt groll. Jag lever i nuet. Jag är nästan fullt lycklig. Jag är så lycklig jag kan bli just nu... Jag har funnit min kärlek. Den enda önskan jag har just nu... Är att få ta mitt pick och pack och flytta. Bort från allt som får mig på dåliga tankar. Bort från Gotland. Lämna allt och få glömma det jag har här för ett tag. Få umgås med den jag älskar mer än allt annat. Må bra, leva livet... Tillsammans med dig, er. Jag har en längtan. En fruktansvärd längtan. Inte lång tid kvar nu. Det känns som en evighet. Jag vill få tiden att gå snabbare. Jag vill att det skall vara den dagen idag. Jag vill leva med lättnad. Jag vill leva med ro. Jag vill leva med dig.

"Om tid vore kärlek, så skulle jag ge dig en evighet"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin