Blondinhanna goes brunetthanna!

Nämen! Går det att logga in nu... Det var på tiden! Kunde inte logga in på hela dagen igår, så det var därför jag inte bloggade någonting. Rätt roligt att det är så många som läser... Om mitt så enooormt roliga liv. I don't get it. Varit i skolan hela dagen, det har varit väldigt upp och ned idag. Mer vill jag inte säga. Sitter i alla fall hemma i sängen nu, känner att jag bara vill ta en dusch och gå och lägga mig. Men nej, snart skall man byta om och sticka på träning... Fast, det skall bli skönt att komma iväg lite. Beställde tid hos både min frisör och hos VRC, så imorgon skall jag klippa mig... Har panik. Mitt hår är så slitet som det kan bli och mitt hår är grönt?! Dags att göra något åt det. Så imorgon kommer jag klippa bort allt det slitna, alltså bli korthårig, och färga håret brunt! Det ni, det trodde ni inte va... Jag som har varit blond i... Ja jag vet inte ens själv hur många år jag har varit det. Känner i alla fall att det är dags för en förändring. Om det blir bra eller dåligt märker vi imorgon! Sen på torsdag klockan fyra skall jag för tredje gången på behandling hos VRC, hoppas att det blir bättre denna gången! Förra gången var ju rena katastrofen, inte fan blev det bättre!
Nej, nu svamlar jag för mycket här, dags att byta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin