It hurts...

Trevlig kväll som tusan! Lekt som tusan med Matilda och Max hela kvällen, dock svek ryggen mig igen... Trött på det här nu. Mamma skall i alla fall ringa och beställa tid så att jag kan få komma till doktorn, såhär kan jag inte ha det. Ramlat ihop fyra gånger på två dagar. Så det är nog dags att kolla upp vad det är för fel på mig... Läskigt.

Emma kom förbi en sväng, mysigt som tusan! Snackade lite skit och tog några bärs. Efter det kom Jacob och hämtade mig, vi såg någon film... Minns inte vad den hette men det var skit bra! Sen blev vi jäkligt trötta... Och här ligger jag... Nerbäddad i sängen, ont i ryggen och känner lite ångest att jag skall upp om några timmar igen för att bege mig ut till Endre. Ett liiiitet tag till vid datorn bara... Sen ska jag sova! Nu lovar jag mig själv det. Okej Hanna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin