Natti natti medeltidspuckon

Det blir aldrig som man har tänkt sig! Ingen lugn kväll för mig inte... Gick ut och tog en promenad med Louise som gick i samma klass som mig förut. Snackade lite skit om allt mellan himmel och jord, tittade på något elduppträdande i Nordergravar och så tog vi en lyxshake på MAX såklart! Där stötte jag på Kajsa och några till, trevligt som tusan! Kände dock att det blev lite kallt och Kajsa och dom andra skulle hem med bussen så jag promenerade hemåt. Kan ju säga att det känns lite läskigt att gå genom stan när det är så mycket turister och alla är packade. Tack och lov så var någon smart nog att uppfinna mobiltelefonen! Så nu ligger jag, oskadd i min säng och är arg för att mitt täcke har korvat sig i påslakanet och önskar att jag hade en pojkvän som gjorde allt för mig så att jag slapp att fixa täcket själv, men det får man leva med! :P Jag får sova som en inlindad korv i natt helt enkelt, för nu är jag extremt lat! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin