Kräftkalas!

Yes! Det lönar tydligen sig att vara arg... Nu funkar min dator igen, fattar ingenting? 

Idag så har jag och mamma varit på stan, jag behövde lite kläder och lite andra saker. Sen köpte vi lite presenter till Max och Matilda. Så hela eftermiddagen har jag och Max sprungit runt och busat med alla leksaker. Så nu är jag helt slut i kroppen, kanske inte var så super bra för min rygg heller. Men nu har mamma i alla fall ringt och jag skall tydligen börja hos någon sjukgymnast för min rygg. Får se hur det går, hoppas verkligen att det går över snart. Jag skall fan spela cup i slutet av den här månden! 

Nu skall jag och mamma mysa till det lite och äta lite kräftor, mums! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin