Blir tokig...

Fan vad jag hatar när folk väcker mig... Det är alltid då man sover som skönast! Och varför väcka mig bara för att säga att vi fått en tid hos sjukgymnasten... Det var ju inte direkt så att jag hade tid idag! Gah... Nåja, imorgon klockan två skall vi tydligen dit så att hon får känna på min rygg. Så länge hon inte säger att hon skall knäcka någonting är jag nöjd. Annars springer jag därifrån!

Idag händer det inte så mycket. Tänker bara ta det lugnt. Skall ringa Airi och beställa tid så att hon kan färga min utväxt... Mitt hår ser inte direkt så himla fräscht ut just nu! Usch. Så förhoppningsvis får jag tid till det imorgon också. Nu skall jag försöka somna om igen... Dumma mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin