Back in town

Yes, I'm home again. Tack och lov... Stod inte ut med en viss persons sätt att bete sig så mamma som var snäll, skjutsade hem mig till stan. Så min kväll bestod av massa bärs tillsamman med fina människor. Sen hämtade Jacob mig och vi hade en mysig kväll. Dock fick vi oväntat besök... Två tjocka brudar som tydligen inte hade mycket till liv eftersom att dom satt typ hela kvällen utanför lägenheten och surade över att jag var där... HA HA, in your face.

Idag är jag bakis... Jag har ingen mat eftersom dom andra tog ALLT med sig i husvagnen?! Så jag får överleva genom att ligga på soffan och sleva i mig glass. Det här med att ha huset för sig själv... Är inte så roligt som jag trodde. Är van att ha massa människor runt omkring mig... Nu är det inte en enda jävel här. Skulle inte förvåna mig om jag börjar prata med mig själv snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin