Looser

Gjorde verkligen inget av det jag sa att jag skulle göra igår. Hela dagen bestod av att slappa i soffan... Mamma lagade min favorit mat, vi drack vin och skrattade. Det kändes riktigt bra. Under kvällen ringde Disa upp, FEST! Stack dit lite vingligt i mina klackskor, träffade hur mycket skönt folk som helst, skrattade och dansade som aldrig förr. Det var skönt att komma ut och få njuta av att vara singel! Det är fan inte så dumt...

Nu i efterhand mår jag väl som jag förtjänar men det är en annan femma. Fick panik när jag vaknade imorse... Drog av mig täcket och såg att det var blod i hela sängen. Jag bara tänkte "Ja har ju för fan inte ens mens!" (verkligen svin arg...) så såg jag att hela mina hälar var helt blodiga... Har typ fått köttsår för att jag "gick" runt i mina klackskor hela natten... Great Hanna!
Inte nog med det... Jag spottar svart?! Och jag har ingen jävla aning om varför... Growse.

Nu skall jag klä på mig och äta fyllemat, snälla mamma har köpt hamburgare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin