Ledig

Precis vaknat upp och solen skiner, kan det blir bättre? Är ledig idag från skolan, fast egentligen skulle jag vara nere på Wisby Strand just nu och kolla in UF-mässan men under vissa omständigheter var jag uppe väldigt länge i natt så kände att jag behövde sova ut. Idag är det inte så mycket planerat alls faktiskt. Jag hade tänkt att äta lite frukost och sedan hoppa ner i ett varmt bad. Sen skall jag försöka orka ta mig ner till stan och shoppa!

Och nej... Jag skall inte sluta blogga! Trodde inte det var så många som skulle bli upprörda, era stackare. Men nu vet ni i alla fall att jag skall fortsätta skriva här, dock är det mycket som skall fixas med bloggen. Kanske skall blogga under en annan domän och så behöver jag en ny design. Men har jag tur så hjälper snälla André mig!

Hörs lite senare! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin