Hello this is Captain Hanna speaking!

Då var man på torra land igen! Skärgården var mycket bättre än vad jag hade trott. Jag väntade mig åksjuka, trånga utrymmen och att det skulle vara lite långtråkigt. Men det var helt tvärtom faktiskt! Båten var mycket större och finare än vad jag trodde, var inte ett dugg åksjuk... Det var snarare roligt med vågor (rätt konstigt faktiskt, eftersom att jag får ont i huvudet varje gång jag sätter mig på den där satans färjan till Gotland...). Fick även lära mig att köra båten, var inte direkt svårt men jäkligt roligt! Man kanske skall bli kapten... Kan ni tänka er mig på färjan... "Hello this is Captain Hanna speaking, me and my crew wish you a pleasant journey." Herregud... Då hade inte en enda själ vågat ta båten längre. Det är kanske inte en sådan bra idé trots allt!

Snart befinner sig hulken hemma på Gotland igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin