Day number one

Snacka om att dagen gick långsamt! Tack och lov kom Sofie och Erik hem tidigare. Vi satt oss ute, drack lite rosé, lagade lite middag. Hade det super mysigt helt enkelt! Kikade på film och nu är alla döda och ligger i varsin säng... Dom andra har säkert redan hunnit somna... Men trots att det här är den skönaste sängen som finns i hela världen så går det inte att somna. Det känns som en bastu här inne och jag får för mig att det luktar blöjor i rummet... Fräscht!

Imorgon är jag hemma ensam igen... Skall ha lite mysigt imorgon. En sån där dag man bara tar hand om sig själv! Ligga ute och bättra på brännan, bada bastu... Ta ett glas rosé skall jag också göra, slänga mig i soffan och se på Farsan. Alla säger att den suger, men det känns som en Hannafilm så den tänker jag se!

Nu skall jag försöka somna, trots att svetten rinner och att det luktar barnrumpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin