Sverige

I'm back in Sweden! Något brunare men mår som en skithög. Fick mina provsvar när jag var i Thailand... Det ser inte så bra ut. Rädd. Är ännu i Stockholm men kommer hem till ön imorgon natt. Skall bli skönt att få sova i sin egna säng. Efterlängtad. Längtar dock ännu mer efter att få krama mina fina tjejer och återgå till vardagen. Kommer berätta mer om hur det var på andra sidan jorden så fort jag kommit hem och kan lägga upp alla bilder från kameran. Var ju så smart att inte ta med sladden när jag åkte. Smartass Hanna. Vi har inte gjort ett skit idag. Alla ligger nerbäddade under sina duntäcken samtidigt som vi fryser arslet av oss. Så fort man ställer sig upp så vinglar man och känner sig snurrig. Älska jetlag. Ikväll blir det tacos... SNACKA OM GOTT! Thaimat blir det nog inte på typ tre år känns det som. Fy fan. Lagom trött. Nu skall jag måla mina naglar med mitt nya Chanellack, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin