Börjat flassa... Shit

Jahallåja. Sitter i soffan och ser på Real Housewives, Sofie och Erik jobbar. Jag mår illa. Min mage protesterar. Blir lite arg när jag inser att jag inte ser så brun ut i Photo Booth... Men va lugn, det gör jag i verkligheten ;) Har bestämt mig. Det är dags att påbörja projekt "bli blond" igen när jag kommer hem. Åh, längtar! Kommer bli en hottie igen. Ser inte framemot att åka den jävla skit båten ikväll. Men det skall bli skönt att komma hem. Gillar att skriva osammanhängande. Det är skönt. Ni fattar. Arg på Facebook... It looks like shit på varenda logg. Men, bara gilla läget enligt alla "coola" som skriver om oss patetiska idioter som blir arga varje gång Facebook uppdaterar sig. Patetisk, det ordet trodde ni inte att jag skulle använda va? Hah. Nu fryser jag, så nu tänker jag hoppa ner i badet med en kall bärtzzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin