Kissa heter det

Nu har jag varit duktig, inte för att någon bryr sig men nu är jag klar med allt som kallas för måleri. Nu är det bara städningen kvar... Tjoho. Men det tar jag imorgon. Nu har jag varit tillräckligt duktig... :P Åt sallad till middag. Lite pluspoäng till mig. Tjocka bettan skall starta nytt liv. Hell yeah. Nu skall jag pissattaa som det heter på finska... Lärde mig det av en liten unge i Thailand. Det hördes över hela jävla hotellet när hon skulle berätta för sina föräldrar att hon skulle på toa. Men men, fick ju lära mig ett nytt ord så skall inte klaga. När jag har pissiattaa så skall jag tända lite ljus och mysa ner mig framför lite film. Hoppas alla hade en fin alla hjärtans dag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin