Stannar

Blir kvar i Stockholm till måndagkväll istället. Båten blev inställd imorgon, skall blåsa som satan tydligen. Tur det. Har ingen lust att sitta och spy bland folk. Sofie och Erik bråkar som galningar. Sofie är svag. Erik retar mig. Är rädd för alla djur som kommer att vara i Thailand. Jag väntar på att min glass skall bli sådär perfekt att äta. Vi har julpyntat. Den snodda julbocken står på plats. Jag fryser. Tror att jag är på väg att bli sjuk. Skulle sitta fint med ett varmt bad just nu. Får ta det imorgon. Vi ser på Irene Huss nyaste. Vet inte om jag är så intresserad... Antagligen inte. Vad är det med svenskar och att göra kriminalfilmer som suger? I don't get it. Pratade med Rebecca förut, saknar Gotland för en gång skull. Att komma hem till mina finisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin