Natti

Oj, dåligt bloggande. Har umgåtts med Rebecca typ varje dag och det finns inget fungerande internet ute hos henne på landet. Nu är jag i alla fall tillbaka i stan. Eller varit det i flera timmar. Precis kommit hem från Jesper. Vi har sett film. Mys. Nu ligger jag i min säng... Ensam. Konstigt. Har ont i huvudet. Ser fram emot att sova läääänge lääänge imorgon. skall bli riktigt skönt. Fick brev från min doktor idag. Var ingen posetiv överraskning i det brevet kan jag lova. Fy fan. Rädd. Nu blir det bara mer och mer sjukhusbesök för min del. Det värsta jag vet. Tur att man har sina bästa som stöttar. Nu skall jag dra täcket över huvudet och mysa ner mig i sängen. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin