Flyttar tillbaka!

Ångrade mig. Tillbaka på Blogg.se... Lite roligare att se vem som följer bloggen ;)

Hemma igen. Eller det har jag varit i några dagar. Inte orkat blogga bara. Stressat runt som en idiot idag. Umgåtts med Disa hela dagen (som vanligt...), varit på sjukhuset igen, klippt och färgat håret, varit hos körskolan, shoppat en mysig åretröja som matchar mina årestrumpor, sett Disa och Lovisa uppträda för att minnas Kristallnatten. Fint. Nu ligger jag i sängen, ont i magen. Man ba YES! Lyssnar på Jonathan Johansson, älskar. Längtar till Åre, längtar ännu mer till Thailand. Måste fixa pass! Kom ihåg det nu Hanna! Glömska jävel. Just fan... Måste vaccinera mig med. Älskar min överklass mössa. Den är mysig. Älskar mitt nya, dyra nagellack som Erik överraskade mig med. Älskar ännu mer mitt fiiiiiina lååååånga nackhår som man kan ha som mustach. Ego som jag är kommer här en bildbomb. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin