Work

Lyckat. Ställde klockan så att den skulle ringa 04.00 för jag trodde att jag skulle öppna idag. Kom på mig precis innan jag tänkte cykla att jag började en timme senare. Great! Kunde ha sovit ju. Men men, det var roligt idag! Ann-Sofie och Julius var verkligen toppen! Är lite nervös inför imorgon, skall vara på Koggen vilket jag aldrig varit förut. Känns skönt att Julius hjälper mig i alla fall!

Har varit och handlat färg och lite nya inredningsprylar. Skall ju nämligen måla om min lilla källare nästa helg. Kommer bli riktigt fräscht!

Nu sitter jag på sängen, nyduschad, hel och ren. Kan äntligen pusta ut. Man glömmer bort hur trött man är när man är igång hela dagarna. Kommer bli riktigt skönt att sova sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin