Grow up!

Fan vad jag stör mig på alla ungdomar som förlovar sig hit och dit. Jag kanske är gammalmodig av mig men jag tror verkligen inte att alla förstår innebörden av en förlovning. Förlova sig gör man ju bara om man skall gifta sig med den personen som man förlovar sig med, oftast inom ett år efter förlovningen.

Bara för någon vecka sen loggade jag in på Facebook och självklart var det någon som hade "förlovat sig". Jag gick in på den här killens profil och det visade sig att han var 16 och att hans tjej var 13... Det är nog det töntigaste jag har läst. Killen skrev "äntligen har hon sagt ja, efter så många år!". Ni är ju för sjutton ännu bebisar! Fan vad arg jag blir.

Visst att saker och ting förändras och att det nu för tiden är en symbol för att visa att man hör ihop. Men kom igen... När man är 13 så vet man inte vad kärlek är. Ni har inte ens pengar till att köpa en fin förlovningsring! Det är så jävla löjligt så är det är sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin