Tandis

Tjoho! Tandläkarbesöket gick snabbt. Skönt. Jag hade såååå fina tänder sa dom! Dom verkade dock jävligt oproffsiga, hade ju inte koll på någonting kändes det som. Fick gå en jävla tipspromenad och så fick jag massa saker. Fick även en "sluta röka-guide"... No shit. Menar ni att mina tänder tar stryk av att jag röker... Det hade jag ju iiiiiingen aning om...

Fick ett roligt tuggummi som man kan tugga på och om man har karies på tänderna så blir man röd på dessa ställen, tänkte testa det imorgon, så då får ni se hur fräsch jag egentligen är i munnen ;)


Kommentarer
Postat av: Robin

Fina tänder o fina du! :)

2011-05-12 @ 15:21:10
URL: http://robbind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin