Skrattar

Det är rätt roligt med alla dårar som typ tycker att dom är finurliga som kommenterar utan namn. Varje gång någon kommenterar får jag upp IP-adressen och det är inte så svårt att spåra vem personen är som ligger bakom kommentarerna. Du kanske skall tänka på det ;)

Har varit hos Disa till idag, var skönt att komma ut på landet och bara umgås med personer som får en att må bra. Vi har solat, klappat alla lammungar (åh, dom är för söta!) och så har vi jagat upp oss själva genom att prata om andar och allt möjligt som är läskigt. Det slutade med att jag somnade som en stock medans lilla Disa låg klarvaken och rädd bredvid. Tyckte faktiskt lite synd om henne.

Ja, vad har jag annars gjort idag? Gått i skolan... Det är nu man inser hur kort tid det är kvar av plugget. Satt faktiskt och tänkte lite att jag kommer sakna några, det trodde jag aldrig att jag skulle säga haha. Men så är det! Det är faktiskt lite sorgligt att det bara tar slut bara sådär. Det är dags att ta vara på den sista tiden med människorna runt omkring mig, vem vet... Man kanske aldrig ses igen.


Kommentarer
Postat av: P

Och du kommer inte sakna dem :) För du är så himla vacker. ville bara du skulle få höra det.



2011-05-20 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin