Härlig morgon

Fast jag har sovmorgon så är jag uppe! Kände mig utvilad när jag vaknade så varför inte gå upp och njuta av en frukost i solen nu när man ändå har tid? Eller jag hinner fan göra mycket... Skall inte till skolan förrän om två timmar kom jag på. Härligt. Vi skall tydligen på bussutflykt med alla treor på HP, till Vamlingbo. Då har jag två frågor... Vart fan ligger Vamlingbo? Och vad i helvete gör man där?! Får jag gissa så finns det ingenting förutom träd och mark. Skulle inte förvåna mig om vi "skall se på den fina naturen!"... Om det är så, tänker jag gräva ner mig någonstans.

 

 


Kommentarer
Postat av: Robin

Lika fin som vanligt!! :) Fast inte lika brun som jag ;)

2011-05-11 @ 13:28:38
URL: http://robbind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin