Bakis

Det är nog det värsta. Att man skall må så dåligt dagen efter. Vaknade med huvudverk och uppå det skulle jag och Linnea på stan. Det var varmt och jävligt. Plus att alla ruttna turister som varken kan välja vilket håll dom skall gå åt eller gå i huvudtaget gör det inte bättre. Men vi hade roligt igår iaf, det är det som räknas. Drog ut med några tjejer från jobbet. Gute var ganska dött när vi väl kom dit men när vi skulle gå kom vi knappt ut. Det märks att det kommer mer och mer turister hit nu, man känner inte igen lika många på krogen som annars. Kul!

När jag kom hem hade mamma tvättat alla mina kläder, tummen upp! Fick dock städa och skura golvet men det var det värt. För nu ligger man i en nybäddad säng och känner att jag kan sova hur länge som helst imorgon. Nej men just det, det kan jag ju inte alls. Det är fan midsommar imorgon! :S Snacka om att man inte har någon koll på dagarna längre. Tröttare tjej får man nog leta efter. Men skall se till att njuta av den sista dagen imorgon för sen jobbar jag fyra dagar i streck. Låter inte så mycket och är inte speciellt mycket heller men ja, fyfan... Jag som är totalt död efter en helg. Får hoppas att det går bra.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin