Hero

Just det! Jag var ta mig fan en hjälte igår. En liten igelkottsbebis hade ramlat ner i ett hål och jag hjälpte den upp, ÄVEN fast jag är sjuukt mörkrädd och inte hade någon lampa. Misslyckades lite grann när jag skulle gå ut första gången och kolla vad det var för något djur. Blev så rädd när den rörde sig så kastade ficklampan åt helvete så både batteri, glas och massa annat skit flög iväg... Den gick alltså sönder. Smidiga Hanna. Fick i alla fall tag i en skokartong efter ha virrat runt i mitt rum i typ tio minuter för att jag inte visste hur jag skulle bära mig åt. Igelkotten fräste lagom mycket när jag tvingade i den i skokartongen... Otacksamma jävel, räddade ju för fan dig. Mohahah. Aja, nu mår den bra! :)

Värsta historien om min igelkottsräddning, borde nästan skriva en bok.

Kommentarer
Postat av: Lea

Om du skriver en sådan bok så lovar jag att köpa den!

2011-08-14 @ 21:35:56
URL: http://angryface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin