God morgon!

Det finns inget bättre än att sova. Det var verkligen längesen som jag sov så skönt! Vaknade inte en enda gång inatt, brukar annars göra det 3-4:a gånger. Dessutom vaknade jag av att solen sken och känner mig ordentligt utvilad. Känner på mig att det kommer bli en bra dag.

Eftersom att jag var så fruktansvärt lat igår så får jag göra allt i sista sekund som vanligt. Slängde precis in en tvätt, kan vara rätt bra att ha med sig rena underkläder. Nästan packat klart allting också så nu kan jag sitta ute i solen och bättra på brännan ytterligare.

Mamma kommer och hämtar mig under lunchen, tar en sväng förbi jobbet och sedan sticker jag till Stockholm vid 16.00 tiden. Fan vad jag önskar att båtarna kunde gå snabbare. Tre timmar och tjugo minuter är jävligt mycket tid. Bara när man skall resa dit och hem så spenderar jag nästan sju jävla timmar på att sitta på en äcklig båt med massa snorungar som jämt skall springa omkring. Nej, fy fan säger jag bara. Tacka fan för att det finns flygplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin