Behöver andas...

Det är helt sjukt vad mycket tid UF tar utanför skolan. Det är skönt att det snart är över. Ikväll är det dags att rigga nere på Wisby Strand och nästan allt är klart inför mässan. Det är bara lite små detaljer som skall fixas. Nu skall jag bara lägga upp lite smaskigt på företagsbloggen och vänta på att Janne skall komma hem. Sen drar vi direkt ner och fixar. Lär inte komma hem ikväll förrän klockan 22.00 om inte senare. Nåja, det är sånt man får stå ut med. Men det blir att hoppa direkt till sängs när jag kommer hem för imorgon gäller det. Skall stå på mässan i över 12 timmar... Bara tanken gör mig tröttare. Tacka gud för att jag och Disa sticker till Stockholm fredag morgon, då kan man äntligen få pusta ut lite grann. Nej... Nu blev det väldigt mycket snack och mindre göra, dags att återgå till arbetet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin