Smartass

Det är precis vad jag är! Tror ni inte att jag glömde en väska full av kläder i Tumba? Och vad tror ni mer låg i den väskan... Jo, min dator... Great! Så det är därför jag inte har bloggat något. Är tvungen att sitta vid den här gamla datorn och den är inte direkt så poppis. Erik har i alla fall hämtat väskan nu, så att den är i säkra händer! Både Erik och Sofie kommer ner till Gotland nästa helg så då kan jag börja blogga normalt igen. Dom har proppat hela bilen full av kläder som jag skall få! Jag bara älskar min syster när hon rensar ur sin garderob ;)

Hur är det med mig då? Jo jag är dunderförkyld... Jag är som en gammal kärring, har lock på båda öronen så jag hör inte ett skit av vad någon säger till mig. Snorar och hostar som en galning. Trött på att vara sjuk. Så det händer inte speciellt mycket. Jag ligger mest och dör långsamt på soffan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-08 @ 13:46:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin