Raaap

Precis kommit hem från skolan. Dagen har gått fort och vi fick slutade tidigare än vanligt, skönt! Blev dock jävligt sur att det skulle börja regna som fan precis när jag skulle cykla hemåt... SÅ typiskt! Plus att jag inte kunde motstå att cykla förbi MAX... Så nu är man dygnsur och svullen om magen, nice huh?

Var på stan igår med Hilda och Disa, köpte bland annat en söt blus, lite smink och så köpte jag äntligen klockan som jag har gått och suktat efter i år och dagar!

Och bara för att du är så go' och gla', kexchoklad! Hej killen på andra sidan havet ;)

Och varför inte lägga upp några extremt snygga bilder på mig själv när jag ändå håller på?





Kommentarer
Postat av: Pojken på andra sidan

Bra söt du är haha :)! Bamsekram till dig

2010-09-21 @ 14:07:55
Postat av: Lea

Nedre bilden är en definitivt en facebook profile pic! ;)

2010-09-21 @ 15:29:36
URL: http://angryface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin