Stockholm med Emma

Snacka om skönt att vi äntligen är i Stockholm! Vi kom hit igår och allting har varit superbra. Efter många om och men så hittade vi trots allt fram till huset vi skulle bo i... Får skylla på den dåliga kartläsaren (som då råkade vara jag...). Tog det mest lugnt igår, var ju ganska trötta eftersom att båten gick så satans tidigt så vi åt middag tillsammans med Sofie och Erik, jag öppnade lite presenter och vi korkade såklart upp champagnen! Det blev en myskväll helt enkelt.

Idag har vi latat oss som galningar... Jag och Emma har i stort sett legat på soffan hela förmiddagen, sen stack vi iväg till täbban och hämtade mitt fina armband som Sofie och Erik köpt till mig, hämtade våra biobiljetter... Drog hem, spelade lite spel och sen stack jag och Emma iväg och såg den sista Saw filmen i 3D... Trodde verkligen att jag skulle skita på mig innan, men filmen var faktiskt inte så speciellt bra... Inte om man jämför med de gamla filmerna. Vi kom hem till ett uppdukat bord med oxfilé, potatis och rotfrukter och självklart... BEA! Så nu är man ganska mätt och belåten...

Emmis och Hannis ligger nu i sängen, somnar när som!




Emma var glad att hon slapp stanna i rampen på väg upp på båten



Såklart köpte vi våran favorit!



Spelade lite...



... Jag var dock inte så glad över att Emma vann



Två muppar på bio



Jag och min favorit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin