Ingen dator, ingen bloggning

Fy fan... Om det inte är segt att vara sjuk plus att vara utan dator så vet jag inte vad! Min dator kraschade och nu går den inte ens att starta. Lämna in skiten eller köpa ny, det är frågan? Känner mig inte kry som sagt så är hemma från skolan idag. Måste dock dit om ett tag för att möta upp Julia och jobba lite med UF. Ikväll har jag inget planerat, skall försöka vila upp mig lite så att man orkar med saker och ting. Nu skall jag fixa något att käka!

Btw... Jag fyller snart ååååår! Om exakt två veckor blir jag 18, hur skönt kommer inte det bli?! :)

Kommentarer
Postat av: Mikohime

Grattis i förskott med myndigheten ^_^

2010-10-08 @ 22:17:47
URL: http://mikohime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin