Vraket själv...

Jag trodde att jag var sliten förut... Då visste jag inte vad det innebar. Jobbat sju dagar i streck nu, utan någon klok sömn. Skola, träningar och matcher uppå det. Kanske man skall äta på dagarna också? Shit, jag känner mig som ett vrak.

Imorgon är det skola, jag har ingen ork och borde inte ens spendera min tid framför datorn just nu. Jag borde plugga som en tok och sova i flera dagar känns det som. Känner mig som en looser, jag ligger på bottnen och orkar inte ta mig upp. Ligger efter i flera ämnen, jag går inte ens på lektionerna. Vart fan tog min glädje vägen?!

Imorgon stannar jag hemma, laddar upp igen. Sen är det inga men om någonting, det är dags att ta tag i dom här jävla problemen som jag själv satt mig i. Fuck. Nu lägger jag mig, vill inte tänka.


Kommentarer
Postat av: Lea

Jag hejjar på dig sötnos!

2010-11-07 @ 22:27:08
URL: http://angryface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin