Turdag

Nu känns allt super duper bra verkligen! Skrev på anställningsbeviset idag, känns riktigt bra att jag har fått jobb. Även om det bara är som extra så är det alltid bra med en extra slant i plånboken. Men ännu bättre är det att jag får jobba heltid efter stundenten! Jobb, check!

Fick sluta tidigare idag eftersom att jag jobbade i frukosten. Ännu bättre är det att jag jobbar kväll imorgon, det innebär sovmorgon! Fick ju ingen sömn i natt så man kanske skall ta sig en lite tupplur... Men först så ska jag njuta av att jag kan surfa hur mycket jag vill utan att någon surgubbe kommer och skriker på mig. Förlängde abonnemanget (ingen aning hur skiten stavas...) idag, så nu jävlar kommer jag vara datanörd 24/7 i några dagar framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin