Nu tutar vi och kör

Har jobbat natt så idag fick jag vara ledig. Hur skönt som helst! Måste vila upp mig inför imorgon. Mycket som skall göras och så skall man försöka ta sig upp vid fyra, får se hur det går. Känns faktiskt lite tråkigt att APU:n snart är slut, nästa vecka är den sista veckan... Den här tiden har verkligen hjälpt mig som person. Bättre självförtroende, är inte alls lika blyg längre. Det känns verkligen som att jag har utvecklats!

Men som tur är kommer jag få träffa alla underbara personer mer, tack vare jobbet! Trivs som fisken i vattnet verkligen.

Så idag skall jag först och främst ligga och dra mig i sängen... Sen typ kanske laga mat om jag orkar. Funderar starkt på att ringa hit Emma och be henne vara lite kock, maten brukar bli så mycket godare då! Sen ikväll är det träning. Två matcher i helgen framför oss och det kommer att bli tufft så nu gäller det bara att ladda upp på rätt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin