Bra skit

Fan vilken bra dag det är!

Gick till stan i regn och har nu haft min första dag hos Cityfrisörer. Det har rullat på som det ska! Och vi har skrattat som galningar. Fick sluta tidigt, möttes av solsken och tre söta flickor. Nu har vi promenerat hem till Disas lägenhet i innerstan. Jag lyssnar på Amelie som spelar som en gud på piano, dricker lust te... Kommer jag bli kåt utav det? Vi får se! Disa står i duschen, vi har pizza i ungnen... Det rimmade ju nästan!

Snart skall vi tralla ner till almedalsbiblioteket. Disa och Kajsa är utnämnda til månadens unga konstnärer, så jag skall på vernissage. Efter det har Donner konsert och Disa och några till skall sjunga, så det får man inte missa. Efter det vet jag inte riktigt hur det blir, antingen går jag hem och häckar i min fula källare eller så blir det häng med brudarna. Det får vi se sen! Nu skall jag dricka upp mitt "lust te" och vara lite social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin