Me like!

Den här dagen har varit riktigt bra! Dels för att solen skiner, det är så underbart när det bränner på armar och ben. Nu är sommaren på väg! Hihi! Inte nog med det, precis alla har varit på bra humör idag! Det är som ljuv musik när det är lugnt. Inget gnäll, inget bråk. Det kan inte bli bättre. Eller jo det kan det... Mamma hade varit och handlat lite och kom hem med två kassar till mig. Jag bara älskar när min mamma fjäskar för mig! Det är ju inte direkt så att jag lider utav det... Så nu är jag tre par skor, en tröja och ett nagellack gladare!










Kommentarer
Postat av: Lea

Snygga sandaler!

2010-05-02 @ 20:45:36
URL: http://leaengelman.blogspot.com
Postat av: mister x

galet nice :P

2010-05-04 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin