Lyx shake + Carro, tummen upp!

Ciao! Jag börjar bli lite kass på att blogga märker jag...
Nej, men jag har inte riktigt haft tid eller ork att blogga. Får väl försöka rycka upp mig!

Nu är det måndag, ny vecka alltså! Har spenderat mesta tiden idag på att sova (förstår inte hur jag kan vara så trött?!). Under eftermiddagen spenderade jag lite tid med Carro på stan.
Vi köpte varsin lyx shake, ÄNTLIGEN är dom tillbaka! Så underbart goda! Efter det trallade vi runt på stan, berättade hemligheter, skrattade och spanade in alla nya snygga kläder som kommit in. Det får bli en shoppingrunda snart helt enkelt! Vi hittade några riktigt snygga brillor som vi var tvugna att testa... Ironi

Nu är jag hemma... Sett lite tv med mamma, ätit en macka och nu ligger jag i sängen och njuter av att jag är ledig imorgon. Undra vad jag skall hitta på då?


Sorry att inlägget ser cp ut... Men verktyget på Blogg.se suger!


Kommentarer
Postat av: carro

fan vad snygga vi är då ;)

2010-05-10 @ 20:23:37
URL: http://vigillarcarrosblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin