Julia's place

Var ledig igår från praktiken, men jag orkade inte blogga alls. Låg och sov den största delen av dagen. Sen mot kvällen cyklade jag hem till Julia. Vi skulle som sagt fira henne! Det blev faktiskt lite folk trots allt. Först åt vi allihop tillsammans. Jag och Julia drack lite, eftersom att jag inte är 18... (Så kan jag ju inte hänga med på krogen ikväll, så vi drack typ för min skull, haha). När vi skulle spela guitar hero band eller vad det heter så kan jag ju säga att dom som var där har nog aldrig hört en sådan ljuv stämma eller en sån grym brud på trummor... Not, såg inte ens vad jag skulle sjunga så satt mest och hittade på. Kanske inte är så bra att supa sig full innan man skall spela det där? Blev väldigt trött när jag drack igår så raggade skjuts av My som var så snäll och skjutsade hem mig. Så idag måste jag fjäska lite för mamma så att vi kan hämta cykeln med bilen...

Nu måste jag kissa, röka och äta nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin