I'm sorry!

Haft fullt upp så har inte haft tid att blogga! Så nu är det dags för lite update.

Valborg firade jag ute i Barlingbo?! Ni hör redan nu hur min kväll var... Haha! Redan när det första personerna droppade in på festen kände jag verkligen att jag hade hamnat helt jävla fel. Jag hör verkligen inte hemma hos volvokillar i fula jeans och skjortor med kepsar på huvudet. Tack och lov för det! Så medans alla töntar satt och snackade om allt och inget så smsade jag nästan alla i min kontaktlista... HJÄLP!... Dock så hade ju alla druckit, så där satt jag. Fast i Barlingbo med massa volvokillar, fula brudar och dansbandsmusik... Jag spyr bara jag tänker på det. Dock blev det lite bättre efter några drinkar och tequila med någon skön snubbe. Till slut raggade jag plats i en bil in mot stan, han som körde såg ut att vara 13 år gammal och killen bredvid mig var typ fyra gånger så stor som mig... Tur som det var gick det fort som fan så slapp dom ganska snabbt.

När jag kom in till stan, ÄNTLIGEN! Så mötte jag upp Andreas, Sebastian och Carl. Vi drog hem till deras lägenhet i innerstan, snackade som galningar och hade allmänt trevligt. Efter ett tag kom det massa folk och musiken pumpades på högsta nivån! Dansade som en galning och festen var inte någonting annat än lyckad!

Idag... Dagen efter... Har jag sovit nästan hela tiden. Gick upp några gånger för att dricka vatten och skratta åt mig själv i spegeln ett tag, sen slockande jag innan jag ens hann lägga mig i sängen. Så nu, när jag har ätit lite pizza och duschat känner jag mig fit for fight igen! Fruktansvärt pigg och är fan partysugen... Skall nog höra med folket vad som händer ikväll! Nu slänger jag upp en gammal bild på mig och Disa. See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin