Godnatt!

Underbar kväll! Disa och alla andra sjöng så jävla bra! Jag har redan bestämt att Disa skall sjunga på mitt bröllop. Hon har inga andra val... Så är det bara. Det var så fint att jag blev tårögd... Åh, jag är så stolt! Efter allt bestämde jag mig för att gå hem till min fula källare ändå... Det var så kallt ute så kände att min säng lockade. Så nu ligger jag här, är fortfarande inte varm... Även fast jag kom hem för ett bra tag sen. Får nog ta duntäcket ovanpå... Det blir mysigt! Skall snart släcka lampan och ställa klockan på alarm. Det är en dag imorgon med...

Först är det APU som gäller 09.00-17.00... Efter det är det hem och äta middag med familjen. Lär vara helt slut. Så kvällen kommer vara lugn för min del. Måste ladda upp inför fredagen! Julia fyller nämligen 18 idag och det skall vi fira med lite grillning om vädret tillåter och lite mys.

Nej, nu trillar ögonlocken ihop... Dags att krypa ner! Sov så gott! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin