Bra start, inte direkt

God morgon! Har varit i skolan och gjort nationella i matte nu, det gick åt helvete! Men vad mer kan man begära av en blond brud? Inte mycket. Men trots att morgonen kanske inte startade allt för bra så är jag på topp humör i alla fall! Jag mår verkligen skit bra!

Nu är jag hemma, ligger i sängen och drygar framför datorn. Skall väl kanske städa upp här om en stund och packa lite. Linnéa ringde förut och det blir visst att åka till landet ikväll... Skall bli riktigt skönt faktiskt, få träffa mina barndoms vänner, busa med Linus!
Så vid halv fyra skall jag möta upp min lilla fjortis på busstationen, sen beger vi oss till hennes frisör. Sen Endre city! Så kommer väl kanske inte hinna sitta så mycket vid datorn idag/imorgon... Eller så tar jag helt enkelt med datorn... Det kan jag ju faktiskt göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin