Beat it!

Sorry för dålig uppdatering...

Vaknade ganska sent, tog en varm dusch och efter det gjorde jag i ordning lite frukost och satt mig ute på altanen för att sola. Och lite brun blev jag allt! När jag tog bort mina plåster på benen efter så såg jag att det var vitt där! Dock ser jag ännu ut som ett lik så får väl fuska med lite brun utan sol... Det här går ju inte!

Har även hunnit med att klippa mig idag... Gjorde det själv! Inte direkt någon större förändring, klippte bara bort en del av det slitna och jämnade ut längderna lite. Tur att Airi skall ta en titt på mitt hår så att hon får fixa till det, ser ju ut som en jävla häxa i håret!

Gick även och kollade på dansuppvisningen som Lovisa var med i. Grymt var det! Dels för att jag älskar MJ och dels för att Lovisa och Oliwia är så jävla grymma på att dansa! Jag och resten av brudarna gick och snackade hur länge som helst efteråt hur bra dom var!

Vi trallade ner på stan, köpte lite smått och gått och gick hem till Disa i innerstan. Vi drack te, snackade massa skit och skrattade som galningar. Underbart som det alltid är!
Så nu... Efter att kramat alla små puddingar godnatt gick jag mörkrädd längs ringmuren hem och nu sitter jag här i min säng och inser att det bara är några timmar tills jag skall upp!
Kommer inte hinna att blogga förän imorgonkväll... Kommer vara fullspäckat hela dagen!

Så nu mina små söta läsare tänker jag krypa ner i sängen och sova. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg hårförlängning

2010-05-14 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin