Bad update

Ja mitt internet har valt att spela död... Så det är därför jag inte har kunnat blogga. Så jag passar på att ge er lite update om vad som händer i veckan på en gång innan det bestämmer sig för att gå i graven...

Idag har jag varit ledig, som varje tisdag... Riktigt skönt! Vaknade runt halv 12, tog på mig bikinin och la mig ute och solade en stund... Men sen var det en jävla humla som aldrig kunde sluta flyga runt omkring mig, så då började jag springa runt där och skrek som en liten tjej för att jag var rädd, så beslöt mig för att gå in efter ett tag... Kändes inte lika roligt när grannarna stod och glodde och undrade vafan jag höll på med. Duschade, fixade lite fika och sen kom Emma på besök. Vi satt oss på balkongen, drack kaffe och snackade om våra planer inför sommaren. Det lär bli en sommar vi sent kommer att glömma!

Imorgon är det bara att jobba och stå i hela dagen lång!

Torsdag är det den 20:e, vilket innebär att det finns pengar på kontot! Så då blir det troligtvis en sväng på stan med Emma efter vi har jobbat (Emma, du skall få en överraskning då! Hihi).

Fredag, jobba 09.00 - 17.00... Sen betyder det att det är helg! Då är det PARTY!

Här kommer en gaaaaaaammal bild på mig och min Ems.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin