Vart skall detta sluta...

Trodde det skulle bli en bra dag... Till en början blev det kanske det. Men nu känns det bara som att hela min värld förfaller. Jag vet inte vad jag skall göra. Jag vet inte vart jag skall ta vägen. Jag vill bara bort från den här mardrömmen som jag lever i. Jag har inget. Jag har ingen, inte här. Jag känner mig helt meningslös, jag vill bara försvinna. Det känns inte som att det skulle spela någon roll om det så hände... Mina dagar går ut på att försöka, men det är inte så lätt att lyckas när man aldrig kan få ett stöttande, när man aldrig kan få hjälp, när ingen rent ut sagt bryr sig längre. Jag hade allt. Nu känns det bara som att det är du och jag mot världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin