Shutter Island

Igår var jag och Disa på bio och såg Shutter Island! Blev faktiskt riktigt besviken... I för sig så hade jag inte läst vad den handlade om innan, men jag trodde i alla fall att det skulle vara en skräckfilm. Det visade sig vara en film som var långtråkig, inte så speciellt spännande och det fanns absolut ingenting som var någorlunda läskigt med den. Det enda som var bra med filmen var att man var tvungen att tänka lite, gillar när filmer inte är så där uppenbara om vad som skall hända. Jag trodde att jag visste vad som skulle hända mot slutet, men det slutade på ett sätt som jag absolut inte trodde det skulle göra. Så det var det posetiva. Det var en helt okej film, dock ingen film som jag skulle tipsa någon annan att se på bio. Ingen hit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin