Så var man ensam igen...

Nu sitter min underbaraste på båten mot Nynäshamn på väg hem... :(
Det var så skönt att vi somnade om imorse när alarmet gick, önskade att vi hade försovit oss en halvtimma till, då hade Robin missat båten och jag skulle ha fått kvar min älskling ett par timmar till. Blev så stressigt med allt imorse så det kändes som att vi knappt fick pussa varandra och säga hejdå. Nåväl, det är tur att det finns mobil!
Så nu ligger jag ensam här i sängen och saknar honom som en galning! Klockan är inte ens halv åtta och jag borde egentligen sova ett tag till eftersom att det lär bli en lång kväll hos Lovisa ikväll, men det känns som att det inte ens är någon idé. Fattar inte hur jag kan vara så pigg, vi stannade hos Disa ett bra tag igår! Så jag kanske har sovit fem timmar... Ändå känner jag mig piggare än någonsin! En cigg och en kaffe, det blir bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin