Påsklov nu tack!

Det suger verkligen att vara sjuk. Man orkar ingenting och det finns inget att göra mer än att sitta vid datorn eller kolla på tv. Och inget av det är roligt när man gjort det i stort sett hela dagen... Jag måste fan börja äta igen. Det här går ju inte. Inte ätit någonting på typ tre dygn och är ändå inte hungrig. Är jag inte hungrig heller så får jag inte i mig någonting. Kommer sluta så att mamma spänner fast mig och trycker i mig maten till slut! Blä!

Nu längtar jag bara efter att Robin skall ringa så jag får höra hans röst igen. Börjar bli extremt ensamt här i min fula jävla källare. Jag vill bara att tiden skall gå fortare så att jag kan få åka! Behöver pussa på min älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin