Muppar är vi allihopa, allihopa!

Hello alla muppar! Tydligen har ni inte mycket till liv som sitter och läser min blogg varje dag... Det är lov, vad gör ni på dagarna egentligen, sitter ni framför datorn dygnet runt eller? Nåväl, kan ju bara meddela er att det inte blir så mycket bloggande under den här veckan... Som ni kanske redan märkt. Eftersom att Robin är här och det är mycket som görs under dagarna hinner jag inte sitta här och uppdatera er, I'm sooo sorry. Idag har jag dock tid att skriva lite grann, eftersom att vi bara skall vara hemma idag. Min karl springer just nu runt och tvättar och stryker, tack för att man fick en händig man. Jag skall egentligen plugga... Men istället har jag tänt lite ljus och hoppat ner under täcket, men jag skall väl sätta igång snart jag med, så man får någonting gjort! Hoppas alla har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin