Great!

Fyfan vad skönt det känns! Precis kommit hem från mötet med mamma och syon. Allt gick super! Mamma fick inte något av sina cputbrott som hon annars får när man snackar om skolan... Så det var rikigt skönt! Det enda mötet handlade om var att jag skulle få sitta och arbeta hos en "hjälplärare" eller vad man skall kalla det... Känns jävligt mysko men bra. Jag är ju duktig i skolan, bara jag tar tag i det. Så på så sätt känns det jävligt fel att gå dit, kommer känna mig som ett jävla handikappsbarn som inte kan någonting. Men nu lär jag i alla fall få allt gjort!
Det som suger med det hela är att timmen är lagd på fredagar, klockan åtta... Då jag egentligen har min sovmorgon... Jippie... Sista sovmorgonen nu på fredag, får helt enkelt njuta lite extra då!
Nu skall jag försöka plugga lite till Datorkunskapsprovet som är imorgon... Vi vet redan hur det kommer att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin