Glamourama

Det blev ingen träning för min del ikväll, stannade hemma och pluggade inför kursprovet som är imorgon. Det känns helt okej, jag hoppas och tror att jag kommer klara det. Det är bara en del som jag inte gått igenom klokt.
Och som alla vet så orkar jag inte plugga så speciellt länge så resten av kvällen bestod av att kolla Glamourama. Hade visst bara sett avsnitt så har nördat G i flera timmar känns det som. Så nu känner jag mig helt färdig. Är trött, ögonen ramlar ihop vilken sekund som helst och jag vill bara att Robin skall hålla om mig så att man kan få sova gott! Men det får jag vänta på ett tag till... Om det ens blir av... Fick höra av Robin att färjetrafiken kanske skall strejka under påsken, känns ju så lagom roligt om det inträffar, nu när vi har bestämt att vi skall bo på spa och allt. Hoppas verkligen att jag hinner ta båten upp innan om det nu skulle hända, gör inte direkt mig något att jag blir fast hos min älskling ett tag ;) Och nu när vi pratar om det, jag tror att jag har blivit mjölkberoende. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin