Dålig dag

Usch vilken lång och hektiskt dag! Gick upp vid sex så att jag skulle slippa stressa till skolan, men fick springa runt och leta som en galning efter min plånbok (mitt busskort ligger ju där...), men hittade det inte så fick be mamma att skjutsa mig. Slutade skolan tidigt, men skulle ju göra provet halv tre så var tvungen att stanna kvar. Sen tig själv provet ett bra tag också, så var inte hemma förän sex kanske. La mig på soffan och somnade ett litet tag... Trodde jag... Vaknade och insåg att det var träning, så det bara att byta om och ge sig av. Träningen gick piss, hade ingen ork alls. På vägen hem efter träning pratade jag med Gina om mig och Robin och det fick mig att tänka på saker som jag inte alls blir glad av, så nu ligger jag här, ledsen och tycker synd om mig själv.

Tummen upp för att jag klarade kursen som jag hade prov på idag, gick super bra!
Tummen ner för att jag fått reda på att min älskade plånbok är i Karlskoga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin